17 April 2008

CAKAP-CAKAP PASAL BONGSAI...




KARTUN Ozom berjudul Cakap-cakap Pasal Bongsai yang tersiar di majalah Gelagat bilangan 102, keluaran 15 April 1995 pada mukasurat 58–61. TQ kat Rose-man kerana sudi meminjamkan majalah tersebut dari koleksinya.

Dulu aku ada simpan jugak, tapi ntah dah hilang ke mana. Jarang-jarang aku beli majalah kartun tempatan ni. Selalunya aku tukar-tukar je dengan member-member kartunis. Biasanya kami dapat dua naskhah – satu untuk simpanan peribadi, satu lagi bagilah kat sapa-sapa – kira promosilah tu!

2 comments:

H. Fansuri said...

Bila lagi nak belanja gua kat Sekolah Pemikiran Haslam, pekena teh tarik..

Ajak la Kerengge mai sekali.. err.. Kerengge kenai dak?

sofian ishak said...

Settt...